תיירות צוות

חברתנו שמה לב לא רק למאמצי הצוות אלא גם לבריאותו הפיזית והפסיכולוגית של הצוות. לדוגמה, החברה שלנו תארגן מפגשי ספורט כדי לאפשר לצוות להתעמל. בשנה שעברה כל הצוות משתתף בפגישות הספורט. במהלך מפגש הספורט קבענו מספר אירועי ספורט. מלבד מירוץ שליחים 4 * 50, יש גם משיכה למלחמה, מרוץ 100 מטר ריצה וחידון ידע על ספורט.
למעט הספורט שנפגש, החברה שלנו תארגן גם תיירות קבוצתית. בשנה שעברה נסענו יחד ל ZHOUSHAN. בקבוצה שלנו היו 26 צוותים שמשתתפים בתיירות. ראשית, לקחנו את האוטובוס לז'וחאן. לקח לשם ארבע שעות. בערך בשעה אחת, אכלנו את ארוחת הצהריים. לאחר ארוחת הצהריים התחלנו לטפס על ההר ולבקר בנוף. אחרי כשעתיים הגענו לפסגת ההר. ואז, צילמנו את התמונות. במנוחה של כחצי שעה חזרנו.
לאחר מכן, הלכנו לאזור הנוף של וו שי שי טאנג. באזור זה ראינו הרבה אבני מרצפות שחורות וקלות. ולקחנו גם סירה לביקור באגם.
בלילה הספקנו לעשות פעילויות בחינם. הלכנו לחוף הים ושיחקנו משחקים. עם זאת, כמה אנשים בחרו לבקר בשוק הלילה. באשר לצוות שהלך לחוף הים, הם שיחקו חול ואף ניסו לתפוס את הסרטנים.
למחרת, עלינו להר Putuo. אנו מבקרים באבן הייצוגית כמו הלב כמו האבן. הסצינה החשובה ביותר היא המקדש וחורשת הבמבוק.
לאחר הביקור חזרנו להנגז'ו. איזה טיול נהדר.